חבר המועצה הממונה על תיק קליטה, אסצ'אלו מולה: "חשוב לנו להעלות את המודעות על חג הסיגד ועל הקהילה האתיופית כולה בקרב בני הנוער והציבור הרחב, שיכירו את התרבות והמורשת של הקהילה האתיופית כולה. אני מודה לראש העיר, ד"ר עליזה בלוך על שיתוף הפעולה, לחברי המועצה, למנהל מחלקת הקליטה, ד"ר סמי בן עדי, למנהל מוקד הקליטה לקהילה האתיופית, גאשאו מסלה, לכל צוות המחלקה ולמשרד לקליטת עלייה".
צילום: דוברות העירייה.






