ראש העיר דר' עליזה בלוך על הארוע:
"חג הסיגד הוא החג של החברה הישראלית.
קיימנו אתמול אירוע באירוח של הקהילה האתיופית במסגרתו הוזמן הציבור הרחב להכיר את החג כיום של חשבון נפש, יום שעוסק בעצרת תפילה על גאולת ישראל ולקבל את התורה. המסורת היא לקבל בכל שנה עולם של ערכים מחדש.
אני מאחלת לכולנו ללמוד ולהכיר את מנהגי העדה האתיופית כחלק מהפסיפס של התמונה שלנו.
התפללנו, אכלנו אינג'רה, שתינו בונה ובעיקר שמחנו.
שיהיה זה יום של טהרה והתחדשות, יום בו כל תפילותינו יתגשמו לטובה".





