איחוד והצלה, ארגון המקיים נפשות הרבה, מוצא עצמו במציאות לא נוחה כאשר הפעם עובד צד לעבר צד המפגינים והמוחים. בשל כך יצא היום מכתב ממוקד ההצלה הארצי למתנדבים והמתנדבות בארגון איחוד הצלה.בהמשך למכתבו של דר' ורד עזרה ממשרד הבריאות. אני מבינים כי, כלו כל הקיצים. וכי ל משרד הבריאות נגמר המנדט מלקיים את החוזר שהוא עצמו הכתיב.משכך, איננו יכולים עוד לעמוד מנגד במצב בו 50 אחוז מהחולים והפצועים אינם מקבלים טיפול רפואי הולם בדקות הראשונות בעקבות סינון המידע מכונני איחוד הצלה.אי לכך, ביום חמישי ה - 21.11.19 בשעה 17:00 נקיים האטות תנועה בכל הארץ, למשך 12:21 דקות במדויק בנקודות המצוינות בסוף הודעה זו.
אנו מבהירים, כי אין אנו מתכוונים לפגוע בהתנהלותה התקינה של המדינה, אולם, כפי שנאמר משכלו כל הקיצים אנו יוצאים למאבק על חייהם של החולים והפצועים במדינת ישראל.הצמתים בהם תתקיים האטה בנוסף לעשרות צמתים ברחבי הארץ, גם כביש 38 צומת שמשון בכניסה לעיר ביתר עילית
בתמונה: איחד והצלה בעת פעילות מבצעית





