ראש העיר קוראת ליזמים, משקיעים וסטארטאפיסטים להגיע לארוע: "אם עדיין לא עשיתם את הexit שלכם- זה האירוע שאתם חייבים להגיע אליו". 

"שמים את בית שמש על מפת ההייטק והחדשנות הישראלית (והעולמית)! 
בואו לקחת חלק בסצנת ההייטק הצומחת בבית שמש, באירוע של חדשנות, יזמות וטכנולוגיה בעולמות החינוך וההשכלה"

הארוע יתקיים מחר 19/11 במתחם TeamUp בכניסה לעיר, מתחם ביג, קומה 7.בשעה 19:30

הכניסה חופשית, יש צורך להירשם בקישור המופיע בתמונה המצורפת.