אבי סלמון, בחור עיוור רץ אתמול במרוץ בית שמש. ראש העיר דר' עליזה בלוך ברכה את אבי ולחצה את ידו. "אננחנו בך" אמרה בהתרגשות
צפו בסרטון המרגש בדף הפייסבוק שלנו:
https://www.facebook.com/shemeshnet/
פורסם בתאריך: 08/11/2019 12:11
אבי סלמון, בחור עיוור רץ אתמול במרוץ בית שמש. ראש העיר דר' עליזה בלוך ברכה את אבי ולחצה את ידו. "אננחנו בך" אמרה בהתרגשות
צפו בסרטון המרגש בדף הפייסבוק שלנו:
https://www.facebook.com/shemeshnet/