"הגיע הזמן שתכירו את הנשמות שמאחורי החלוק.

בדרך כלל אתם פוגשים בהם כשאתם לא ממש מרגישים טוב ואין לכם את הזמן והפניות לערוך היכרות, אז החלטנו לתת לכם אפשרות להכיר את הצוות המסור של מרפאת טרם בית שמש.

ג'סיקה היא מנהל הצוות הפרא רפואי, או במילים פשוטות יותר אחראית על כל צוות הסיעוד במרפאה.

מה זה בשבילך העבודה הזו בטרם? 
טרם בשבילי זה לא רק מקום עבודה, זה המקום שעיצב אותי.
התחלתי לעבוד כאן בשנה שלישית ללימודי התואר שלי בסיעוד, מה שאומר שרוב שנותי בתחום החלו כאן ובעצם כאן חונכתי ועוצבתי להיות מה שאני.
כעת אני כבר בתואר שני בתחום ניהול מערכות בריאות, נשאר עוד שנה והשמים הם הגבול.

יש מקרה שלא תשכחי? 
לא, אין מקרה אחד, כל יום אני מטפלת במקרים שאי אפשר לשכוח, וכל מקרה הוא עולם של מטופל שמבחינתו הוא סוג של חסר אונים ואנחנו כאן להציל אותו.
.
עד כמה את מחוברת לעבודה הזו?
זה לא עבודה של לדפוק כרטיס וללכת, זה עבודה שמחוברים אליה ערכית, מוסרית.
 זה עבודה שבאים אליה משליחות ומקבלים המון סיפוק מכל מקרה בו הצלחנו לעזור ולהקל על סבל של מטופל או במקרים קיצוניים יותר להציל חיים, כן זה קורה כאן לא פעם.

יש לך מה לומר למטופלים?
סבלנות, אנחנו כאן מתאמצים עבור כל מטופל ומטופל לתת שירות הכי טוב, כאשר מטופל יושב בהמתנה בדרך כלל מרגיש לו שהוא מחכה המון המון זמן וכל דקה נראית נצח, כי כשכואב משהו, מאוד קשה לשבת ולחכות, אבל אנחנו ממש משתדלים להבין ולהכיל, לעשות מה שניתן לזרז ולקבל ושהמטופלים יצאו מרוצים אחרי שקיבלו את הטיפול הטוב ביותר". 

צילום: מרפאת טרם.