מ"מ וסגן ראש העיר משה שיטרית:
"בימים הקרובים אצא לבתי הספר ואפגוש את התלמידים על מנת להסביר להם עד כמה התרומה לחברה ולסביבה חשובה, קודם כל להם, כדור העתיד של עירנו ומדינתנו וכמובן לאלו הנהנים ממנה.
אני רוצה להודות למחלקת הנוער ולמיכל באוני לוי רכזת ההתנדבות העירונית על הפעילות.
שתהיה לכולנו שנת התנדבות טובה ושתמיד נהיה בצד הנותן!"






