ראש העיר דר' עליזה בלוך: "תושבי העיר צריכים לקבל את השירות הטוב ביותר מתוך בניין העירייה ולא להתרוצץ ברחבי העיר כדי לקבל אותו. לאחר שהעברנו את מינהל החינוך אל בניין העירייה לפני מספר חודשים, החל מהיום גם רישוי העסקים עובר אלינו ויפעל במתן שירות לבעלי העסקים במתכונת מלאה.

אנחנו גאים להמשיך ולשפר לכם את השירות. העברת רישוי העסקים מחזקת את תפיסתנו לחיזוק התעשיה והמסחר ברחבי העיר.

אני מודה לשותפי סגן ומ״מ ראש העיר, משה שטרית הממונה על רישוי עסקים".