חבר מועצת העיר מש"ס, ישראל רמתי פנה לחברו ישראל מנלסון להפעיל השפעתו את שא התחבורה למצוא פיתרון לתחבורה ציבורית בשכונת רמת אברהם. רמתי שיגר מכתב מפרטו על הבעיה ל
לחברו. הנה כך הוא כותב לו: " כפי הידוע לך שכונת רמת אברהם בעירנו עומדת בימים אלו בתקופת אכלוס מבורכת לאחר שנים רבות בהן התעכבה בנייתה של שכונה זו מחמת סיבות שונות ומשונות, דבר שגרם לעגמת נפש מרובה עבור רוכשי הדירות במשך כעשור שנים.,
"אנו רואים עשרות בנינים בשכונה הבנויים ועומדים על תילם, וזאת כאשר כבר מאות מתושבי השכונה מתגוררים בה בפועל. אך גם כעת גורלם של תושבי השכונה קשה מנשוא, וזאת בהעדר תחבורה ציבורית כלשהיא הפועלת בשכונה זו וזאת למרות שישנן תוכניות קיימות עבור קווים ייעודיים המתועדים להיכנס לשכונה זו
ומסיים בבקשה: "אודה לך מאד אם תוכל לסייע בנושא חשוב זה אשר נוגע באופן יומיומי למאות מתושבי העיר המתגוררים בשכונה זו שאף הולכת וגדלה מיום ליום."
מנדלסון הגיב לרמתי שאכן הוא יירתם למשימה כמבוקש. "אכן נושא התחבורה הציבורית בעירנו דורש שידרוג ומענה איכותי יותר ע"מ לסייע בקליטת התושבים בפרט.ם המתפתחות בכלל ובשכונת רמת אברה החדשים, תוך נתינת מענה הולם להסתגלותם בשכונות אפנה בהקדם"
עוד נדגיש כי מדובר בשיתוף פעולה בין חבר אופוזיציה לבין חבר קואליציה, תופעה ברוכה חשה בשדה הציבורי שלנו.
בתמונה שכונת רמת אברהם







