שלושה צעירים תושבי בית שמש נעצרו בסוף השבוע לאחר שעפ"י החשד בעטו ברכבים חונים, איימו על אדם באמצעות אבן ותקפו את השוטרים.*

3 החשודים בשנות ה - 20, נעצרו ע"י השוטרים באזור מרכז מסחרי בעיר לאחר שהשוטרים הוזעקו למקום ע"י התושבים, שדיווחו כי הצעירים משתוללים וגורמים נזק לרכבים חונים. עוד דווח כי איימו על אדם שהיה במקום באמצעות אבן שאחז אחד מהם.

עם הגעת השוטרים, הבחינו כי עפ"י החשד החשודים תחת השפעת אלכוהול וכן סרבו לעיכוב תוך שהחלו לתקוף את השוטרים, שהשתלטו עליהם ועצרו אותם.

מעצרם של החשודים הוארך ע"י בית משפט השלום, והיום תבקש המשטרה להאריך בשנית את מעצרם.