העבודה  המושקעת נראית לעין, רח' החיד"א  לאורכו זכה לפני חג הסוכות  לטיפוח קוסמטי חשוב,  משרד השיכון הקדים את חג הנטיעות ונטע לאורך הרחוב עצים ושתילים להוסיף ירק וחן לרחוב. מערכת השקיה  אוטומטית נפרשה, כדי להרוות צמאות השתילים בימים החמים של סוף הקיץ.

הכביש הזה טרם נמסר לתחזוקה שוטפת של העירייה ולכן משרד השיכון הוא שאחראי על השלמת הטיפוח הסביבצי כולל  סלילת הכביש במלואה.

העבודה והמאמץ הרב כנראה לא מרשימים את חובבי הוונדליזם, לא חלפו ימים מאז ניטעו עצים במקום מתאים, חלקם פשוט הוצאו מתוך הבורות בהם ניטעו והושכבו.  מי גרם לכך? למה זה?  קשה להסביר ואולי בכלל לא ידי אדם רגיל מהרחוב אלא  השותלים בעצמם  'השכיבו' את השתילים שלא נראו להם מתאימים.? מוזר, אך גם ייתכן...

בכל מקרה המראה  של עצים מנותקים מהבורות מראה כואב ומאכזב.

בתמונה: העצים המושכבים