הודות לפעילותם המהירה והמקצועית לוחמי האש בשטח הצליחו להשיג שליטה ולמנוע מהאש להתפשט לכלל המבנה,צוותי הכיבוי עדיין בשטח מאווררים את המבנה מהעשן הסמיך שהצטבר בו.
מדובר בשריפה שפרצה בקומה השנייה באחד מחדרי ההוסטל ,צוותי הכיבוי סרקו את המבנה ולא נמצאו לכודים או דווח על נפגעים.
שוכני ההוסטל פונו מהמבנה טרם הגעת כוחות הכיבוי.
נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.
ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש.
קרדיט צילום: דוברות כב״ה מחוז ירושלים






