הטקס התקיים היום, בשעה 11:00 ברח' יוסף עזרן רמב"ש.
בתמונה - סגן ומו"מ ראש העיר משה שיטרית:
בטקס פתיחת נקודת ההזנקה החדשה של מגן דוד אדום במע"ר עם המתנדבים.
"עם המתנדבים המצויינים שלנו.
יש לנו נוער מצוין!"
פורסם בתאריך: 17/10/2019 13:59
הטקס התקיים היום, בשעה 11:00 ברח' יוסף עזרן רמב"ש.
בתמונה - סגן ומו"מ ראש העיר משה שיטרית:
בטקס פתיחת נקודת ההזנקה החדשה של מגן דוד אדום במע"ר עם המתנדבים.
"עם המתנדבים המצויינים שלנו.
יש לנו נוער מצוין!"