הטקס התקיים היום, בשעה 11:00 ברח' יוסף עזרן רמב"ש. 

בתמונה - סגן ומו"מ ראש העיר משה שיטרית: 
בטקס פתיחת נקודת ההזנקה החדשה של מגן דוד אדום במע"ר עם המתנדבים. 

"עם המתנדבים המצויינים שלנו. 
יש לנו נוער מצוין!"