ראש העיר: "היה לי חשוב בעיקר, להיפגש עם כולם כדי להיערך לשנת הלימודים הבאה.
יש לנו עיר מלאת אתגרים וחוסרים.
חשוב לנו להתייעל, להשתפר, להיות הכי טובים של עצמנו. ויש הרבה מאוד מה לעשות.
לפיכך, אנחנו לא מתחילים את ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים בעוד כחצי שנה, אלא כאן ועכשיו.
החינוך לילדים וסביבת הלימודים היא החשובה ביותר וזה האתגר שלי- לשפר אותו בשבילכם ולהפוך כל אתגר להזדמנות.
אני מודה למאיר שמעוני, מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך ולסגן ראש העיר, הרב ישעיהו ארנרייך על השותפות".
שמשנט







