ראש העיר דר' עליזה בלוך: 
"קיימנו אתמול בערב ישיבת מליאת מועצת העיר במסגרתה העברנו תקציבים בסך למעלה מ- 34 מיליון ₪, לטובת פיתוח העיר ולצורך הקמת מוסדות ציבוריים לכלל המגזרים ברחבי העיר. בין השאר- תכנון והקמת מרכז ספורט (קאנטרי) בשכונת נווה שמיר, מתקני כושר ברחובות העיר, בניית מעון יום חדש בשכונת מ3, פיתוח תשתיות לבניית גן משחקים ברחוב רמב"ם, פיתוח השוק הישן כחלק מעידוד ופיתוח עסקים בעיר הוותיקה ובקרבת היכל התרבות שנמצא בבנייה וצפוי להיחנך בעוד כשנה, הקמת גינת משחקים קדושת אהרון ברמה ב', פיתוח פארק הגפן, הקמת גינות ציבוריות בשכונת רמת אברהם לקראת אכלוס השכונה ועוד ועוד. בנוסף אושר שינוי שם רחוב של שבטי ישראל לרחוב בנימין.

לפני כן, קיימנו הרמת כוסית חגיגית עם עובדי העירייה. אמרתי לעובדים המסורים שלנו- אני רוצה לומר לכם תודה גדולה- על מי שאתם, על מה שאתם ועל מה שאתם מובילים. יש לנו עובדים שקמים בבוקר ועושים את העיר טובה יותר, שקשובים לצרכים של התושבים. אני מאוד גאה, מעריכה ומודה . עם זאת יש לנו עוד דרך ארוכה כדי שבית שמש תהיה במקום בו היא צריכה להיות .אני מאוד מאמינה בכם ודברים המרגשים שקורים כאן. בסופו של דבר, יש כאן מנהיגות שמכוונת לכך שבית שמש צריכה להיות עיר העתיד של ישראל ולתת את השירות הכי טוב לתושבים שלה. התושבים מצפים לזה  ועלינו לענות לצרכים של התושבים שהם ראויים לה. 
זוהי תפילה מבחינתי לשנה החדשה - המחויבות לתושבים ושיפור השירות עבורם!"