יחת הטלפון המפתיעה שקיבלה תושבת ירושלים מהמשטרה, בה הודיעו לה כי איתרו את הטלפון שלה שנגנב.
במהלך פעילות מבצעית בעיר בית שמש אותרה צעירה שברשותה טלפון סלולרי, השוטרים שחשדו בצעירה עיכבו אותה לחקירה.
במהלך החקירה התברר כי ברשותה נמצא טלפון שחשוד כגנוב והם החלו בפעולות לאיתור הבעלים.
במהלך החקירה המהירה התברר כי הטלפון נגנב,על פי החשד, ביום 25.9 בשעות הבוקר מחולה עת שהייתה מאושפזת בבית חולים הדסה עין כרם והם יצרו מיד קשר עימה.
בשיחה המרגשת עם השוטר אמרה האישה שכבר שוחררה לביתה כי היא מופתעת ומתרגשת מהשיחה וממציאת הטלפון והיא הוזמנה לתחנה שם קיבלה אותו חזרה לידיה.
החשודה בשנות ה 30 תושבת בית שמש כאמור נחקרה ושוחררה בתנאים מגבילים.
פעילות משטרתית וחקירה מקצועית מהירה וממוקדת הם שהובילו לאיתור הרכוש והחשודה. משטרת ישראל תפעל מול אותם חשודים שמנצלים את מצוקת חולים מאושפזים ועם אלו תפעל המשטרה ללא פשרות במטרה למצות עימם הדין.






