הבוקר הוזעקו מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש לדירת ביתה של אשה הכורעת ללדת בביתה ברמת בית שמש. צוות חובשות יחד עם מיילדת מיחידת המיילדות של איחוד הצלה סייעו לגברת בקבלת הלידה ובשעה טובה נולד בן.
 מזל טוב!