במוצאי שבת האחרון, 21.9.19, בשעה 21:30 ברחוב בן זאב פינת לוי אשכול
אחיינית שלי בת ה- 13 עברה את הכביש כמו כל אזרח רגיל באופן בטיחותי במעבר חציה, עד שרכב החליט שהוא לא מאט לפני מעבר חציה והעיף אותה לכמה שניות באוויר
היא נשארה עם שבר בגולגולת ושבר בארובת העין, עם מכות יבשות וטראומה מההלם
והוא...
*ברח*
השאיר אותה על הכביש ופשוט *ברח*
מיותר לציין שהחברות שראו את עוצמת הפגיעה נמצאות בטראומה
המשטרה חוקרת אבל בינתיים השטח מתקרר....
עזרו לנו למצוא את הנהג כדי למצות איתו את הדין ולהציל מבוגרים, נוער וילדים נוספים שעלולים להיפגע ממנו
אנא הפיצו את ההודעה ותהיו שותפים בהצלת חיים!!!
אם יש לכם מידע בנושא:
050-892-5818
תמונה ארכיון






