סוף ספטמבר מגיע ואיתו ישיבת מליאה מן המניין מס' 8. ראש העירייה מקפידה לכנס ישיבות סדורות בכ חודש, גם החודש היא תכנס את המליאה לדיון. לפחות על פי סדר היום שהופץ עוד לפני יותר משבוע, חלילה שהבחירות לא יתערבבו בנושאי הדיון במליאה המקומית, מציג סמנכ"ל העירייה ערן בן דוב את הנושא:אישור תברים.
על סדר אישור תברים בסכום של 34,443,056 ₪. חלק מהסכום הזה חוזר על עצמו מישיבת מליאה אחרת ולא כל הסכום הזה חדש.
אחד הסעיפים בבקשה לאישור התברים שהונחה ע,י גזבר העירייה אריה ברדוגו מדבר על תכנון רישוי וביצוע מבני ציבור ותכנון תבעות, הבקשה הזו הגיעה ספיציפית מידי סגן הממונה על ההנדסה שמעון גולדברג. הבקשה נוגעת לאישור סכום של 5 מיליון ₪. המימון- מקורו בכספי קרנות הרשות. (שוב מי מנהל את הקרן?). גולדברג לא מסביר בקובץ הדפים המצורף לזימון מה תכלית התכנון, עבר מי הוא עושה זאת, ומה היעד.
המליאה כאמור ביום ד' הקרוב בשעה הרגילה שעה 18:00 באולם המליאה.






