בטקס שהתקיים ברמב"ש ג' 2, ברכה ראש העיר דר' עליזה בלוך את הרב אבוטבול על בחירתו כח"כ, הוסיפה שהיא שמחה על כך ויודעת שיהיה שגריר טוב לעיר בית שמש בכנסת ואיחלה לו בהצלחה רבה.
פורסם בתאריך: 19/09/2019 18:26
בטקס שהתקיים ברמב"ש ג' 2, ברכה ראש העיר דר' עליזה בלוך את הרב אבוטבול על בחירתו כח"כ, הוסיפה שהיא שמחה על כך ויודעת שיהיה שגריר טוב לעיר בית שמש בכנסת ואיחלה לו בהצלחה רבה.