אם  תוצאות הבחירות נכון לעכשיו לא ישתנו, (יש סיכוי אחרי ספירת  קולות החיילים הימאים, האסירים והסוהרים) אזי  חלוקת המנדטים נכון לעכשיו קובעת כי מבית שמש  יגיעו לכנסת ה-22 שלושה  נבחרים. קטי שיטרית -ליכוד מקום 30, עומר ינקילביץ מקום 23 כחול לבן ו...משה אבוטבול  מקום תשיעי בש"ס. 

אבוטבול ציפה למימוש החוקהנורבגי בכנסת המפוזרת, עכשיו כבר אינותלוי בשום חוק. חבריו עשו עבודה נפלגה, גם בבית שמש, הגדילו כוחה של המפלגה בעשרות אלפי קולות בוחרים,  והוסיפו את המנדט התשיעי המבוקש והמיוחל. 

אבוטבול יושבע בכינוס הראשון של הכנסת מיד לאחר ראש השנה. 

בתמונה: המפגשמהבא בין השניים יהיה בכנסת. אבוטבול ואענרייך קובעים מזוזה  בדלתי  היכל המשפט המקומי.