לאחר משחק מבריק של חניכיו של המאמן אבי סקורי ניצחה הקבוצה בתוצאה 0-5 את קבוצת בני לקיה.את השערים לטובת עירוני בית שמש כבשו משה סויסה צמד שערים מיכאל אפירגן וברק גמברה כבש צמד נוסף. נאחל המשך הצלחה לקבוצת הנוער עירוני.
בהזדמנות זו נבשר לכם כי אפליקציית שמשנט נותנת החסות לקבוצת הנוער של עירוני בית שמש..






