בבית שמש נוספת שכונה חדשה בשם רמת אברהם. בשכונה עתידות להבנות בסה"כ כ-2500 יח"ד והיא נבנית על אדמות בית ג'ימל שנמכרו ליזם גולובנציץ. במתחם נבנו עד כה למעלה מאלף יח"ד, בקשות להיתרי בניה כבר הוגשו לאגף ההנדסה, עתה העירייה צריכה להחליט באם להיענות לבקשות האכלוס או להמתין עד לבניית צרכי התשתית החסרות בשכונה.
רמת אברהם נושאת את שמו של הרב אברהם רביץ ז"ל, ממקימי דגל התורה ששימש כסגן שר השיכון בימיו של שר הביטחון והשיכון המנוח ולימים ראש הממשלה אריאל שרון.
הכניסה לשכונה אפשרית משני כיוונים, מצומת המחברת לעליה לשכונות ג 1 ו-ג 2, או מרמה א מנחל ערוגות. כאן הכביש חסום למעבר מכוניות, ואת הדרך מרמת אברהם עושים הדיירים שכבר נכנסו לאחד הבניינים ברגל בדרך כורכר.
הכניסה השניה, אפילו מהודרת, מסודרת, עמודי תאורה מוכנים, נטועת עצים, מדרכות לאורכה, ואפילו אי התנועה המפריד מטופח בימים אלה בחלוקי נחל וצמחיה תואמת.
אחד מהדיירים שיצא לקראתנו בדרך הכורכר, אחז בידיו טלית ותפילין בדרכו לבית כנסת. אין בית כנסת בשכונה? שאלתי. "אין שום דבר עדיין". ומיד הוסיף להרגיע, "יהיה בסדר...."
גם ילדי הדיירים שכבר התמקמו בדירות מסודרים, הם נוסעים בהסעות למוסדות חינוך בעיר. ומה יהיה כאשר יתאכלסו כל אלף יח"ד? היכן ילמדו ילדיהם.... ונעצור כאן את שטף השאלות הרגיל במקומותינו באשר לאכלוס שכונות ללא תשתיות.
בתמונה: רמת אברהם








order generic viagra pay with a check
gnPpVEm | 16:26 24.11.23