יו"ר סניף הליכוד בבית שמש וחבר מועצת העיר מר שלום אדרי בכינוס של חברי הסיעה בעיר, במסר לתושבים:

"סניף הליכוד בית שמש, תושבי בית שמש היקרים:
אין לנו את האפשרות לוותר על הזכות לבחור ביום שלישי 17.9 
כולנו הולכים להצביע מחל"