משה שטרית סגן ומו"מ ראש העיר:
"אני שמח לבשר על הצבת פסנתר רחוב חדש ברחבה של המרכז הותיק. כחלק מהרצון לשדרג את המתחם אני בטוח שרבים יהנו מהפסנתר ומהנגנים שיבקרו בו".
פורסם בתאריך: 09/09/2019 17:15
משה שטרית סגן ומו"מ ראש העיר:
"אני שמח לבשר על הצבת פסנתר רחוב חדש ברחבה של המרכז הותיק. כחלק מהרצון לשדרג את המתחם אני בטוח שרבים יהנו מהפסנתר ומהנגנים שיבקרו בו".