בימים האחרונים התקיים במכללה הלאומית לשוטרים, אירוע התרמת שיער לנשים חולות סרטן, בשיתוף עמותת "זיכרון מנחם". לאירוע קדמה הסברה בבתי ספר ומרכזים שונים ופרסום בפלטפורמות שונות, כדי לעודד השתתפות תורמות רבות גם מהקהילה.
במהלך המבצע נאספו כ-65 צמות שנתרמו ע"י שוטרות ותורמים מהקהילה. אירוע זה מצטרף לרבים אחרים המתקיימים במכללה ובמשטרת ישראל כדבר שבשגרה ומייצג את הערך החשוב של תרומה ומעורבות בקהילה.
יישר כוח לתורמות ובברכת בריאות שלמה ומלאה לכל חולי עמו ישראל.







