ראש העיר: "היה לי חשוב לומר: כל מי מי שיושב כאן במפגש נוטל עליו את האחריות לייצר את הטוב המשותף לכלל הקהילות בעלות השקפות העולם השונות. זה האתגר שלנו, זו תפיסת העולם וככה נצליח לייצר טוב משותף אמיתי.
אני רואה במפגש הזה נדבך נוסף בשיתוף פעולה נבנה ומתמשך, בהסתכלות כוללת על הציבור שלנו ולא על סקטור מסוים. ככה נצליח לכתוב את סיפורה של העיר בית שמש, את הסיפור השלם.
אני רוצה שנדבר במינוחים של מצוינות וחדשנות ולא של בכיינות. שנתייעל, נתמקצע וניתן את השירות הטוב היותר לתושבים שלנו. אני רוצה שניקח את הפערים הגדולים ונצמצם אותם למינימום. זה מה שמגיע לתושבים שלנו!
בכך למעשה נשזור כחוט השני את סיפורה של בית שמש במסע אל הטוב המשותף"






