ראש העיר דר' עליזה בלוך שהשתתפה בכנס: "התרגשתי להיות במקום שמחפש לקלוט עובדים חדשים תושבי העיר ולהעצים אותם. אני לא רואה סיבה שתושבים ייסעו לעבוד בתל אביב או בירושלים. כאן זה הבית שלנו ואנו נפעל לייצר כאן את התעסוקה הטובה ביותר לתושבי העיר. אנחנו רוצים שחברות יגדלו ויתעצמו כאן ויספקו מקורות פרנסה לתושבי העיר, מכל המגזרים ומכל התחומים המקצועיים.
סיכמתי את השיחה עם בעלי החברה ועובדיה והדגשתי בפניהם- כשאתם חזקים, בית שמש חזקה, כולנו חזקים. עלו והצליחו ואנחנו כאן בשבילכם".
שמשנט







