הילדה יצאה מכלל סכנה, היא מאושפזת במח' ילדים להשגחה ואינה משתחררת היום (4/9) 

דוברת הדסה עין כרם, הדר אלבוים, מסרה למערכת שמשנט: 

"בשורה טובה. בת ה-9 אשר פונתה להדסה בתאריך 28.8 לאחר טביעה בבריכה בבית שמש כשהיא מונשמת ומורדמת במצב קשה, שבה להכרה מלאה. מצבה יוצב על ידי צוות היחידה לטיפול נמרץ ילדים וכעת היא מטופלת במחלקת הילדים בבית החולים." 

משפחתה של הילדה אינה מעוניינת להתראיין, אך מוסרת את תודותיה לכל מי שהתפלל ודאג לשלומה של הילדה. 

החלמה מהירה ובריאות שלמה אמן. 

קרדיט צילום: אבי חיון להדסה עין כרם