עובדי עיריית בית שמש פתחו את שבוע פתיחת שנת הלימודים ונרתמו לסייע לתלמידים לעבור בבטיחות את מעברי החצייה.
 
ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך הראתה דוגמא אישית ובכל יוםפ השבוע מגיעה לבתי ספר ולגנים ועוזרת לילדים לעבור את מעברי החצייה.
 
בלוך סיפרה: "אנו מעודדים ילדים לעבור במעבר חציה כחלק משמירה על בטיחותם וביטחונם. בנוסף בכוונתי לעודד משמרות זהב של הורים לשמור על בטיחות הילדים בהגיעם לבית הספר ומבית הספר הביתה״.

בתמונה  ראש העיר עוזרת לתלמידים לעבור את הכביש ועובדת עירייה שנרתמה אף היא לעזור לילדים לעבור את הכביש.