ראש העיר דר' עליזה בלוך: "הצבנו אתמול כ-10 סככות חדשות בתחנות אוטובוסים ברחבי העיר הותיקה וברמה ב, זאת בנוסף לעשרות סככות שהותקנו במהלך החודש האחרון.
הגדרתי את סוגיית התחבורה הציבורית בעיר בחשיבות עליונה בסדר היום של העירייה. אנו פועלים למען תושבי העיר להצבת סככות לנוחיותם של הנוסעים ובמקביל לשיפור מצב התחבורה הציבורית ברחבי העיר לרבות הוספת קווי תחבורה ותחנות אוטובוסים בעיר, ולשיפור מתמיד של השירות לנוסעים. אני מודה למשנה לראש העיר שמואל גרינברג, ולאחראי על התחבורה הציבורית בעירייה, אורי צ׳סטר
העירייה הציבה היום כ-10 סככות בתחנות אוטובוסים ברחבי העיר הותיקה וברמה ב.
בשדרות הדקל הוצבה סככה כפולה בתחנה של הגבעה ועוד 8 סככות ברחוב הרקפת והדקל. בנוסף תותקן סככה ברחוב העליה-יגאל אלון במקום הסככה שנפגעה בתאונה לפני כשבועיים.
במחלקת התחבורה מודיעים כי בעתיד יוצבו סככות נוספות ברחבי העיר.
המשנה לראש העיר הממונה על התחבורה, שמואל גרינברג אמר: ״לא תהיה תחנת אוטובוס אחת בעיר שאינה מקורה וללא סככה, תושבי העיר ראויים בהמתנתם בתחנת האוטובוס לסככה שתגן עליהם בקיץ מהחום ובחורף מהגשם. זהו שירות נוסף לקידום התחבורה הציבורית בעיר״.






