לורברבום הודה לבלוך ולמינס על העבודה המשותפת וכמו כן ציין את שיתוף הפעולה בין ראש העיר לבין מר שמעון גולדברג , יו״ר ועדת המשנה לתכנון ובניה, והודה למר גולדברג על שיתוף הפעולה ועבודתו במינהל ההנדסה ובווועדה המקומית. לורברבום ציין כי אין לו ספק שהעבודה המשותפת בין בלוך וגולדברג תניב ברכה לעתיד המשותף לכל חלקי האוכלוסיה בעיר, ושתהווה השראה אף למדינה כולה.






