ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך הגיעה אל כיכר שדרות בן זאב פינת שדרות הדקל אשר בשעה האחרונה מציבים בה יצירת אומנות גלובוס עולמי וחידוש עם כדורים מפליז.
ראש העיר, דר' עליזה בלוך : "ממש כאן עכשיו בכניסה לעיר נבנית עכשיו יצירת אומנות ׳גלובוס הזהב׳ בכיכר שמתחדשת בבית שמש. בית שמש היא מרכז הארץ. אני מודה לכל עובדי שפע ולחבר המועצה הממונה על העיר הוותיקה, שלום אדרי שמובילים שיפוץ חדש ויפה של העיר שלנו. שתהיה לנו הצלחה ובשעה טובה"







