"אני מאחל לכל ילדי הגנים, תלמידי בתי הספר, גננות, סייעות, מחנכים, אנשי מנהלה ומנהלים 
שנת לימודים מוצלחת, פוריה ובטוחה!

ולכל ההורים, מאחל נחת ושמחה מפרי עמלכם!

בהצלחה!"