היום נפתחת שנת לימודים תש"פ
יום מלא בהתרגשות לילדי הגנים , כיתות א' ותלמידים העולים לתיכון .
כל תלמיד ייטיב להצביע על השביל והדרך אשר יהווה עבורו את התמרור והמצפן למצויינות .
כך שבכל התחלה נדרש ממכם לפתוח דלתות חדשות . המפתח טמון בנתינה ובעשייה 
הנהגת ההורים בראשותי רואה בהשקעה בחינוך ובהכנתכם באופן המיטבי ביותר בלימודים ובהענקת מגוון נרחב של כלים למען שגשוגכם ועידוד למצוינות .
מדיניות החינוכית העירונית משמעותה להוביל להצלחות עם שינויים רבים בתחום למצויינות
כי כל אחת ואחד מכם יכול להגיע להישגים ומצוינות .
אנו בהנהגת ההורים העירונית פועלים על מנת לקדם במקביל להצלחתכם הלימודית גם את תחום הערכים והתרומה לקהילה באמצעות תמיכה בתנועות הנוער והפעלתן למען הקהילה ומאמין שכך תנהג ראש העיר .
בשמי ובשם חבריי לוועד ההורים וחבריי בהנהגת ההורים העירונית 
רוצה לומר לכם ילדינו היקרים כי הינכם מקור לגאווה עבורנו .
ברצוני לאחל לכל אחת ואחד מכם שנת לימודים מוצלחת ,פורייה ומאתגרת
שנה טובה ומבורכת .
בהזדמנות זו ברצוני להודות : לראש העיר ד"ר עליזה בלוך , שלום אדרי , סגן ראש העיר ומ"מ חברי משה שיטרית , מנכל"ית העיריה מירה מינס, ראש מינהל החינוך מעוז ביגון ,מנהלת מדור הגנים יהודית דרעי , איציק קניזו מנהל אגף הספורט.
כיום הנושאי שאנו מקדמים: נגישות בבתי הספר , הקצאה של כ-5 מלש"ח עבור שיפוץ גני ילדים ,ביצוע קירוי בכל גני הילדים , שיפור אולמות הספורט ובה' בית לתנועת הנוער הצופים שבט שורק .
אנו תקווה ששיתוף הפעולה הפורה בייננו ימשיך כך ונפעל למען ילדי העיר .
בהזדמנות זו אברך את מנהלי בתי הספר הנכנסים/חדשים בברכת הצלחה ומצויינות.
לשרותכם בכל עת .