"ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים מבחינתי היא לדאוג לתושבים עד לפרטים בקטנים. ועל כן מאות עובדי העירייה ואני עבדנו עד לכניסת שבת וממוצ״ש כדי לדאוג לכם, לטפל בפניות שעדיין פתוחות, לתת מענה לתושבים במוקד 106, ברישום תלמידים שפניותיהם עדיין פתוחות, בתליית שלטים במוסדות החינוך, בניקיון, בקליטת ציוד חדש ובהתארגנות. הכל כדי שנפתח את שנת הלימודים בצורה הטובה ביותר עבורכם! העבודה עוד מרובה וכך גם האתגרים. אבל אני רואה בכל אתגר כהזדמנות. הזדמנות לתת לכם בטווח הקצר, הבינוני והארוך את הטוב ביותר שמגיע לכם. שתהיה שנת לימודים מוצלחת!"
שמשנט







