ילדה חרדית טבעה בבריכה בבית שמש ופונתה לבי"ח במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת.

דוברות מד"א: טביעה בבריכה בבית שמש:

פראמדיק מד"א יובל רון  סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילדה שוכבת על שפת הבריכה כשהמצילה שמשתה אותה מהקרקעית כשהיא מחוסרת הכרה מבצעת בה פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי שכלל עיסויים והנשמות וכעבור רגעים ספורים ליבה שב לפעום והיא החלה לנשום. המשכנו את הטיפול הרפואי מציל החיים שכלל מתן תרופות, הרדמה והנשמה ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ויציב."

דוברות איחוד הצלה - מחוז ירושלים: ילדה כבת 12 טבעה בבריכה בבית שמש.

אשר אייזנבך חובש באיחוד הצלה סיפר: "בסיוע חובשים נוספים ביצענו בה החייאה מוצלחת. לאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשמצבה מוגדר קשה אך יציב".נחמן

טובול דובר און ליין של איחוד והצלה.