ישיבת המליאה מן המניין מס' 7 חרגה מהקובל בעידן בלוך, במקום לפתוח בעניין חיובי, אותו נוהגת ראש העיר להציג בפני מועצת העיר הפעם הקדישה את הפתיח לגינוי.
גינוי לציבור והגנה על נציגיו. ראש העיר לא ירדה לפרטים, אבל אחרי המליאה ניגש אלי חבר מועצת העיר ישראל סילברסטיין והעיר לי: "איך לא גינית את ההתקפה עלי".
התנצלתי, כי באמת לא ידעתי.
סילבסרטיין סיפר כי בביקור הרב גפני בבר אילן ניגש לדבר עם שמואל גרינברג. פתאום, הגיחה אחת מפעילות הציבור ודחפה אותו, ירקה עליו, וקיללה אותו. "לא הבנתי מהי רוצה ממני".
לגבי אענרייך אתמול הפגינו נגדו ובקרבתו אברכים חרדים משכונת בר אילן. אלו נצמדו לפניו ולגופו, אענרייך חש מאויים מאוד וחשש מאוד להמשיך לעמוד במקום ההפגנה.
חזרה לראש העירייה דר עליזה בלוך: "אני רוצה להתנצל בפני הרב אענרייך על מה שהיה אתמול, ובכלל לפני חברי מועצת העיר שדיברו אליהם אנשים לא מכבד ולא יפה. אסור להרשות שזו תהיה רמת השיח ולא נולד האדם עדיין שירשה לעצמו לדבר בסגנון הדחוי הזה". בלוך האריכה בדבריה במטרה להבהיר לכל מי שהיה בהפגנות האלה שלא זו הדרך למחות גם אם יש סיבה למחאה ובעיקר לחזק את נבחרי הציבור העושים השתדלות לשרת את הציבור כמיטב יכולתם.







