פסטיבל הבירה ה- 1 בבית שמש די ג'יי מאיר אבוקסיס, ילווה את פסטיבל הבירה משך יומיים לצד האמנים המגוונים. אבוקסיס החל את דרכו כדי ג'יי לפני 4 שנים, מופיע במועדונים ואירועים פרטיים. זכות גדולה לתת במה לאמנים צעירים תושבי העיר! בואו באהבה