פסטיבל הבירה ה- 1 של בית שמש נגן הסקסופון הבינלאומי shai Berkovich מבית היוצר של חברת המוסיקה פינאל דראם, בעל רזומה בהפקות עם אמנים בארץ ובחו"ל, מגיע אלינו למופע סולו אלקטרוני בניחוח oriental deep house הופעת shai בצהריים יום שישי בואו באהבה !
שמשנט

פורסם בתאריך: 28/08/2019 14:39
פסטיבל הבירה ה- 1 של בית שמש נגן הסקסופון הבינלאומי shai Berkovich מבית היוצר של חברת המוסיקה פינאל דראם, בעל רזומה בהפקות עם אמנים בארץ ובחו"ל, מגיע אלינו למופע סולו אלקטרוני בניחוח oriental deep house הופעת shai בצהריים יום שישי בואו באהבה !