קבוצה מתושבי רחוב בר אילן הגיעו לרמה א' כדי להפגין בעת בוא שר החינוך, הרב רפי פרץ, לחנוכה מחדש של הכיכר על שם שר החינוך המנוח, זבולון המר.

הם פרצו למתחם הטקס בעת נאום שר החינוך. נציגי העירייה הזעיקו את המשטרה.