עיריית בית שמש מציעה לתושבי רחוב הגפן שתי כיתות בבית הספר ברנקו וייס לטובת שהייה בזמן הפינוי עד שתושג שליטה על השריפה ויוכלו לשוב לבתיהם. 
העירייה נמצאת בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון וההצלה.