המחוז ביצע 33 חיבורי חשמל חדשים במוסדות החינוך בערים:  ירושלים, בית שמש, אריאל וביתר, במ.א. מטה בנימין, גוש עציון ובדרום הר חברון. הפרויקט החל בחודש מאי האחרון,וצפוי להסתיים לקראת פתיחת שנת הלימודים.

השנה חל גידול בבקשות להגדלת חיבור ובביצוע חיבורים לעומת שנת 2017 בערים: ירושלים בית שמש, אריאל, ביתר מ.א. מטה בנימין, גוש עציון, ובדרום הר חברון. זאת, לאור הבנייה המואצת והגידול במשפחות צעירות, באזורים אילו.

 משה כהן, מנהל מחוז ירושלים ונגב בחברת החשמל:  "כמדי שנה יזם המחוז פנייה לעיריות, רשויות מקומיות וחברות פיתוח, במטרה לתת שירות של חיבורי חשמל חדשים למוסדות חינוך, במורה לעמוד ביעדים לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה. חברת החשמל פועלת לחיבור מוסדות החינוך ברשויות המקומיות שבתחומי מחוז ירושלים לפני פתיחת שנת הלימודים הקרובה, במטרה להמשיך ולהעניק ללקוחותיה שירות אמין ומקצועי. שנת לימודים מוצלחת!".