האם ישראל רמתי יו"ר סיעת ש"ס ויו"ר וועדת הביקור העירונית יודע משהו שהוא מבקר לא לפרסם בשלב הזה? רמתי שיגר מכתב לראש העירייה ובו הוא דורש לפרסם לציבור את רשימת הספקים והקבלנים בהתקשרות 'מכרז זוטא' ובשאר צורות רכש עם עיריית בית שמש.
"אחד מהנהלים המופיעים בתקנות העירייה )מכרזים( הוא נוהל 'מכרז זוטא' בו רשאית העירייה להתקשר בחוזה אשר אינו עולה ע"ס 127,000 ש"ח, וזאת כאשר במכרז זה לא ידרשו מרבית הנהלים השקיפותיים הנדרשים במכרז רגיל בו רוצה העירייה לקבל עבודה כלשהיא מספק כזה או אחר" ומסביר את בקשתו: " נקבע בתקנות העירייה כי אחת לשנה תידרש ועדת המכרזים להמציא בפני כלל חברי מועצת העיר וכן בפני מבקר העירייה את רשימת הספקים והקבלנים הנמצאים ברשימה זו של 'מכרז זוטא' וכן את פירוט הספקים והקבלנים שראש העירייה פנה אליהם ע"מ שיבצעו את שירותיו"
האם בידי רמתי יש מידע שבעקבותיו הוא פונה או פשוט למען יצירת מחנה טהור. גורם מסויים בעירייה טוען למציאות בה מוצאים כספים במכרזי זוטא מבלי שחברי מועצת העיר מודעים . זו רעה חולה ומאיימת על שלטון החוק בעיר. " ישנו מדרון חלקלק יותר היכול לגרום לזילות כספי הציבור היוצאים מקופת העירייה, בלא שיהא יכולת בידי הציבור ונבחריו לעיין ולבדוק את תוכן ההוצאות הכספיות שאכן הן מבוצעות לפי צרכי הציבור ולא לפי צרכי אדם כזה או אחר בלשכת ראש העיר או בהנהלת העיר" כותב רמתי במכתב השבוע לעליזה בלוך עם העתקים לחברי מועצת העיר, מבקר העירייה וליועץ המשפטי שלה.
רמתי מסיים : אודה לך מאוד באם תקיימי חובתך זו ותחשפי עבורנו - חברי מועצת העיר- את רשימת הספקים והקבלנים הנ"ל כפי הנדרש בחוק, וכן את פירוט ההוצאות שהוצאו אליהם לפי בקשתך".







