דוברות כבאות והצלה תחנה אזורית בית שמש:

שישה צוותי כבאות והצלה מתחנות בית שמש ונחשון פועלים כעת בשריפת קוצים וחורש טבעי בין המושב בקוע לקיבוץ נחשון על כביש 3.

לוחמי האש פועלים במרץ על מנת לבלום את השריפה ולמנוע את התפשטות האש בעקבות הרוחות הערות והחום הכבד.

נשלחה בקשת סיוע לארבעה מטוסים מטייסת הכבאות ״אלעד״ על מנת לסייע ללוחמים שנלחמים בלהבות בקרקע.

פרטים נוספים בהמשך במידת הצורך.

ליחי בן לולו -  דובר תחנה איזורית בית שמש.

צילום- ארכיון.