תושבת שכונת פסגות השבע שלחה מכתב לעירייה ובו שיבחה את רות דיין, עובדת מסורה של המוקד העירוני. התושבת, לבנה וקנין, התקשרה למוקד להתלונן על מפגע, ורות טיפלה בו בלבביות ובמקצועיות עד שהנושא בא על פתרונו.

במפגש השבועי של עובדי העירייה הודו  נצגי העירייה ללבנה וקנין על ששתפה את תחושתיה מהטיפול המסור והיעיל שקיבלה וציינו בפני רות שהם מאוד גאים בה. 
ישר כוח רות! 

צילום: דוברות העירייה.