עובדי המועצה הדתית, יצקו לאורך כל החלקה הוותיקה בבית העלמין - שבילים לנוחיות ולנגישות המשפחות והקרובים, שמבקרים במקום. מדובר בחלקה הותיקה של בית העלמין, שבה לא היו קיימים כלל שבילים, או דרכי גישה לקברים.
יו״ר המועצה הדתית בבית שמש, יהודה מדיזדה: ״במשך כ-50 שנה לא היו שבילים או דרכי גישה למשפחות המבקרות את יקיריהם בחלקה הותיקה בבית העלמין. אני מודה לראש העיר, עליזה בלוך על עזרתה, וגאה בעובדי המועצה שפעלו רבות כדי ליצוק שבילי גישה״.






