"קיימנו היום סיור בהיכל התרבות שבנייתו הולכת ומתקדמת. אני שמחה שלבית שמש יהיה בקרוב מרכז תרבותי חדש ויפה, כפי שמגיע לכולנו. ותודה לחבר מועצת העיר שלום אדרי על ההובלה והליווי.
תתכוננו, בקרוב מתחילים במכירת המינויים להיכל התרבות החדש של בית שמש!"
פורסם בתאריך: 08/08/2019 09:15
"קיימנו היום סיור בהיכל התרבות שבנייתו הולכת ומתקדמת. אני שמחה שלבית שמש יהיה בקרוב מרכז תרבותי חדש ויפה, כפי שמגיע לכולנו. ותודה לחבר מועצת העיר שלום אדרי על ההובלה והליווי.
תתכוננו, בקרוב מתחילים במכירת המינויים להיכל התרבות החדש של בית שמש!"