צו הריסה הוצא לבית הכנסת ברח בן איש חי 64. מדובר באותו בית כנסת שנבנה  ללא היתרים ונהרס כבר בידי כוחות משטרה והוצל"פ.

 איש מדור הפיקוח בעירייה  התייצב במקום ותלה צו על  על קיר חיצוני  של הבניין ביום 1.8.19.

בצו מודיעה עיריית בית שמש כי לאחר התייעצות עם תובע הוועדה,, המפקח  מצווה על הריסת וסילוק העבודה האסורה וכן על הפסקת השימוש האסור.  וועדת התכנון גם מנמקת הודעתה כי השטח מיועד על פי התב"ע לשצ"פ.

הצו מסביר את המועד האפשרי  לקיומו של צו הריסה  בידי  הרשאים לכך,  שבעה ימים מיום הדבקת הצו". ההריסה וכל הנזק המתלווה יחולו על  בוני הקרואן.

על הצו חתום מהנדס העירייה משה לורברבום.  הצו ניתן בתאריך 29.7.19 שלושה ימים מאוחר הודבק על קיר המבנה.