"נפגשתי אתמול (יום שני) במתנ"ס גוונים את קהילת הצעירים החדשה של רמת בית שמש, קהילה איכותית ומגוונת, עתידה של העיר שלנו. במפגש השתתפו כ-15 צעירים מרקע מגוון – רווקים ונשואים, הורים לילדים, סטודנטים וכאלה שהם כבר בעלי תארים. שוחחנו על המקום של הצעירים בעיר, אתגרי הדיור, אירועי תרבות ועוד נושאים המעסיקים אותם. שיתפתי אותם בתוכניות העתידיות של בית שמש, שמאפשרת לבנות קהילות של צעירים שמגדלים ילדים ויוצרים הווי חברתי וקהילתי.
המפגש הזה שימח וריגש אותי מאד, כי בזכות ולמען צעירים מעורבים כאלה יצאתי למסע הזה בתפקיד ראש העיר. אני קוראת לכל הצעירים בעיר להיות מעורבים ופעילים, כך נוכל לשלב כוחות ולפעול ביחד לטובת כולנו. בקרוב ייפתח מרכז צעירים חדש שייתן מענה לכל האוכלוסיות בעיר. בואו, נשמח מאד שתצטרפו!"
להצטרפות לקהילת הצעירים של רמת בית שמש >>>
https://chat.whatsapp.com/






